A hazai kórházi helyzetről

1231167846.jpgAz élet úgy hozta, hogy fél évvel ezelőtt műtétem volt, és így személyes tapasztalatom lett a magyar kórházi helyzetről. Az étel reggel és este kevés volt, de a minőségével egyszer sem volt gond. Mivel nem fitneszezni mentem, kalóriában elment. Az ebéd többnyire kimondottan finom volt. Én kellemesen csalódtam.

Rossz képeket persze tudtam volna készíteni némelyik ételről vagy főzelékről, de hát valljuk be - főként egy főzelékről - még a profi ételfotósok is nehezen készítenek jó képet. Egyébként a legjobb éttermi kaját is úgy össze lehet kutyulni tíz másodperc alatt, hogy az mosléknak tűnjön. Erről az egészről az iskolai menza jut eszembe: ott is voltak örök kritikusok. De könnyű volt rendezni a vitát, hiszen például sárgaborsó főzelékből így mindig jutott még egy adag. Én pont azt szerettem. A spenót és a sóska szintén mindig az általános gyűlölet tárgya volt. (A sóskát akkor még sajnos nem szerettem.) Az iskolai finomfőzelékkel kapcsolatban viszont még ma is vannak rémálmaim. Mindent összetéve nekem a kórházi kosztról teljesen más véleményem lett, mint egyeseknek.

A műtétem körülményei annyira profik voltak, hogy magam is meglepődtem rajta. Az osztályon, ahol a műtét után közvetlenül voltam, már egyáltalán nem volt minden tökéletes. A lényegi részek, ami a gyógyító munkához meg a gyógyuláshoz kell, azonban megint rendben voltak. Én voltam a mostanában agyondicsért Kádár rendszerben is kórházban: ahova akkor kerültem, ott mai szemmel nézve horror állapotok voltak. A kisebb kellemetlenségeket most ki lehetett bírni. A rehabon abszolút csúcs volt az ellátás, egyetlen rossz szavam se lehetett volna.

Bár az egészségügyben rendszeres bérfejlesztés és komoly országos fejlesztések is vannak - a rendszerváltás óta nem volt ilyen mennyiségben - megint megy a kamuhír-terjesztés mindenről. Mert minden csak rossz és rosszabb, sőt szörnyű lehet. Az egészségügyben dolgozók, orvosok, nővérkék is bármelyik pillanatban mumussá válhatnak, mert hát most így lehet utálni a kormányt. Ahol csak a gyűlöletkeltés megy, ott egy ellenzékiből is bármelyik pillanatban fideszbérenc lehet, csak mert vitatkozni mer valamelyik hazugságon.

Kedves Olvasóink!

Legyenek oly kedvesek és támogassák lájkukkal a Hírek BP18ker facebook oldalát, a következő címen:

www.facebook.com/hirekbp18ker

Minden "lájk számít, segíti a blogunk működését!

Köszönettel és barátsággal,

www.hirekbp18ker.blog